Kurum Müdürü | Mustafa BAKIR |
Adres | Murat Paşa Mah. Yeni Yönetim Cad. Palandöken Kaymakamlığı |
Telefon | 0442 234 02 33 |
Belgegeçer (Faks) | 0442 234 02 32 |
Elektronik Posta | |
Web Adresi | palandoken.gov.tr |
Palandöken Malmüdürlüğü 22/03/2008 tarihli ve 26824 mükerrer sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan 5747 sayılı Kanun hükümleri gereğince, 01/07/2008 tarihinden itibaren Palandöken Kaymakamlığı Hizmet Binası'nın 2'nci katında hizmete başlamıştır.
Müdürlüğümüz, güncel uygulamaları, mevzuatı ve gelişmeleri takip ederek hizmet kalitesinde sürekliliğin ve standardın sağlanması çerçevesinde, yapılan işlerin ve verilen hizmetlerin zamanında ve doğru olarak yapılmasını misyon; diğer kurumlarla ve vatandaşlarla diyalogların geliştirilmesini; mali hizmetlerin şeffaf, adil ve toplam kalite ile uyumlu bir çerçevede mutlulukla sunulmasını vizyon edinmiştir.
5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu'nun 61'inci maddesine uygun olarak gelirlerin ve alacakların tahsili, giderlerin hak sahiplerine ödenmesi, para ve parayla ifade edilebilen değerler ile emanetlerin alınması, saklanması, ilgililere verilmesi, gönderilmesi ve diğer tüm malî işlemlerin kayıtlarının yapılması ve raporlanması işlemlerini içeren muhasebe işlemleri Müdürlüğümüzce yerine getirilmekte olup; bu işlemlerle ilgili olarak sayman tarafından her dönem sonunda Sayıştay Başkanlığına Yönetim Dönemi Hesabı verilmektedir.
Müdürlüğümüz tarafından yürütülmekte olan muhasebe işlemleri Bakanlığımız tarafından 2000 yılında kurulumuna başlanılan say2000i (KBS ) otomasyon sistemi üzerinden yürütülmekte olup; bu sistem yine Bakanlığımız tarafından kurulan SGB.Net otomasyon sistemi ile desteklenmektedir.
Müdürlüğümüz;1 Malmüdürü, 1 Defterdarlık Uzmanı, 5 V.H.K.İ. (V.H.K.İ.'den bir personel Veznedarlığa vekalet etmektedir.) ve 1 Yardımcı Hizmetli olamak üzere toplam 8 personel ile hizmet vermektedir.